kohler

Manchester United i firma Kohler, globalna marka lifestylowa, z siedzibą w Kohler w stanie Wisconsin w USA, poinformowały wspólnie o zawarciu wieloletniej współpracy, na mocy której na jednym z rękawów koszulek noszonych przez seniorskie drużyny „Czerwonych Diabłów” (zarówno  z męskiej, jak i damskiej sekcji) będzie widniało logo amerykańskiej firmy.

Oficjalna prezentacja domowych strojów Manchesteru United na przyszły sezon ma nastąpić dokładnie za tydzień, 19 lipca. Wówczas też zobaczymy jak nowe trykoty „Czerwonych Diabłów” prezentują się już ze swoim sponsorem na rękawie.

Zachwytu z nawiązania współpracy nie ukrywał ani dyrektor Grupy Zarządzającej Manchesteru United, Richard Arnold, ani też prezydent i dyrektor generalny firmy Kohler Co., David Kohler.

– Z wielką przyjemnością witamy firmę Kohler w rodzinie Manchesteru United jako jednego z głównych partnerów i naszego pierwszego sponsora, którego wizerunek będzie widniał na rękawach koszulek zarówno męskiej drużyny, jak i damskiej – mówił Richard Arnold.

– Firma Kohler jest znana na całym świecie nie tylko ze względu na najnowocześniejsze wzornictwo i  oferowane luksusowe produkty, ale także z powodu prawdziwego zaangażowania w zarządzanie i zrównoważony rozwój. Nasz nowy partner będzie stanowić ekscytujący dodatek do naszej rodziny partnerów handlowych – dodał.

– Nasza współpraca z Manchesterem United da nam nowe możliwości zaprezentowania jakości i produktów firmy Kohler, przy udziale zapalonych fanów najdalej sięgającego i najbardziej szanowanego zespołu sportowego na świecie – mówił z kolei David Kohler.

– Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy pomóc budować naszą globalną markę wśród osób, które dostosowują swoje otoczenie do swojego stylu życia, dzięki wprowadzaniu najnowocześniejszych innowacji i pragnieniu czynienia świata lepszym miejscem.

– Istotnym elementem naszej współpracy będzie też wsparcie dla nowego profesjonalnego zespołu kobiet tego klubu. Wyczekujemy już jego debiutu i naszej współpracy. Manchester United jest ucieleśnieniem podtrzymywanej doskonałości w każdym elemencie, którym ten klub się zajmuje. Nasze wspólne wartości doskonale więc pasują do szybko rozwijającej się naszej obecności  w nowych regionach świata. Taki też jest nasz cel – dodał.

Na koniec warto też zauważyć, że kwestia pojawiania się sponsora na rękawach koszulek nie jest niczym nowym. Moda na zdobienie lewego rękawa (prawy przeznaczony jest na logo rozgrywek) znakiem rozpoznawczym różnego rodzaju firm weszła do Premier League w ubiegłym sezonie. Manchester United, obok Tottenhamu i Arsenalu, był jedną z nielicznych drużyn, która nie posiadała takiego oznaczenia graficznego na swoich trykotach w minionych rozgrywkach. Przed nadchodzącym sezonem jedynie dwóch beniaminków – Cardiff City i Fulham, a także “Koguty” nie ogłosiły jeszcze nazw firm, z którymi będą współpracować w tym zakresie. Nie trzeba chyba dodawać, że takie umowy, to także dodatkowy zastrzyk gotówki dla angielskich zespołów.

Dyskusja