Oficjalnie: MU i adidas zaprezentowali domowe koszulki klubu z Old Trafford na sezon 2018/19

Sebastian Słabosz
Zmień rozmiar tekstu:

Przedstawiciele Manchesteru United, a także niemieckiej firmy adidas, zaprezentowali nowe domowe trykoty, jakie piłkarze „Czerwonych Diabłów” będą przyodziewać w sezonie 2018/2019. Z tej też okazji wypuścili specjalnie przygotowany materiał wideo, w którym główną rolę odgrywa Juan Mata.

Nowy krój strojów ma nawiązywać do historii Manchesteru United, która sięga 1878 roku, a więc momentu założenia tego klubu przez miejscowych kolejarzy, znanego wtedy pod nazwą Newton Heath Cricket and Football Club. Radości z prezentacji nowych trykotów „Czerwonych Diabłów” nie ukrywał dyrektor zarządzający grupą partnerów Manchesteru United, Richard Arnold.

– W fantastycznej historii tego klubu jest wiele wspaniałych momentów, ale nie ma żadnego o większym znaczeniu niż ten, w którym został on założony w 1878 roku. Ta koszulka od firmy adidas jest hołdem w kierunku tego wydarzenia, które odznaczyło się później 140-letnim okresem pełnym sukcesów – mówił Arnold.

– Grafika przedstawiająca tory kolejowe na koszulce nawiązuje do korzeni tego klubu, kiedy to ten klub był znany pod nazwą Newton Heath (Lancashire and Yorkshire Railway) Cricket and Football Club. Przy tej okazji firma adidas po raz kolejny pokazała w jak innowacyjny sposób podchodzi do swoich projektów, wykorzystując momenty z historii i przekształcając je dla kibiców w postaci wzoru na koszulce. Jestem pewny, że nasi fani ją pokochają – dodał.

Przyczynę wyboru takiego wzoru domowej koszulki Manchesteru United na nową kampanię wyjawił także dyrektor ds. projektów piłkarskich w firmie adidas, Inigo Turner.

– Nowa koszulka Manchesteru United łączy w sobie dziedzictwo i historie tego klubu z współczesną technologią w zakresie innowacyjnego projektowania realizowanego przez firmę adidas. Kiedy projektowaliśmy tę koszulkę chcieliśmy opowiedzieć historię pierwszego obrazu tej drużyny, który narodził się 140 lat temu – mówił Turner.

– Początkowo piłkarze tej drużyny ubierali się w czarne spodenki, dlatego też chcieliśmy odtworzyć tę historię w odważny i współczesny sposób, łącząc przy tym przeszłość z przyszłością i ukazując cechy najwyższej jakości, przy jednoczesnym dostosowaniu tych koszulek do możliwości codziennego noszenia – dodał.

Piłkarze „Czerwonych Diabłów” premierowo przyodzieją nowe trykoty w najbliższy piątek (tj. 20 lipca), kiedy to w USA rozegrają swój pierwszy przedsezonowy sparing przeciwko meksykańskiemu Club America. Jak można też zauważyć, na lewych rękawach koszulek pojawiło się logo amerykańskiej firmy Kohler, z którą kilka dni temu Manchester United nawiązał współpracę.

Koszulki trafiły już do sklepów – w przedsprzedaży, w promocyjnej cenie 299,90 zł, nowe trykoty można nabyć w Sklepie PodStadionem. Za dodatkową opłatą 60 zł istnieje możliwość wykonania nadruku oficjalną czcionką Premier League.

Przypomnijmy, że w maju odbyła się premiera trzeciego kompletu strojów „Czerwonych Diabłów”, które także znajdują się w ofercie Sklepu.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze