„Czerwone Diabły” z kolejną umową sponsorską

manutd.com Sebastian Słabosz
Zmień rozmiar tekstu:

Manchester United ogłosił za pośrednictwem swojej strony internetowej, że nawiązał globalną współpracę z marką MoPlay, która planuje zrewolucjonizować rynek internetowych zakładów bukmacherskich i gier hazardowych.

– MoPlay to innowacyjna i dynamiczna firma, która chce jeszcze bardziej wzbogacić wrażenia naszych fanów z udziału w zakładach i grach internetowych. To ekscytująca nowa marka, która ma na celu modernizację i ulepszenie branży bukmacherskiej. Jesteśmy zachwyceni, że możemy być częścią tej podróży – mówił Dyrektor Grupy Zarządzającej Manchester United, Richard Arnold.

Dyrektor generalny firmy MoPlay, Juergen Reutter, również nie ukrywał zachwytu nad rozpoczęciem współpracy z „Czerwonymi Diabłami”.

– Jesteśmy niezmiernie dumni z tego, że możemy być partnerami klubu, który uważamy za jeden z największych w sportowym świecie. Zaangażowanie się w tak wysoko prestiżowe partnerstwo i to tak szybko po naszym powstaniu, naprawdę zaznaczy naszą ekscytującą nową markę na mapie świata – mówił Reutter.

– Wchodząc w pierwszy etap naszej wspólnej podróży, naszą ambicją jest wykreowanie takiego sukcesu naszej marki, z jakiej słynie Manchester United. Wyczekujemy ścisłej współpracy na każdej płaszczyźnie, ze wszystkich dziedzin organizacyjnych tego klubu, zarówno na boisku, jak i poza nim.

– Mamy na celu nagradzanie pasji fanów tej drużyny i dostarczanie im jeszcze lepszych doświadczeń z zawieranych na całym świecie zakładów. Naszym mottem jest „piąć się w górę”, a naszym celem jest urzeczywistnienie tego etosu. Razem z tą drużyną i przez kolejne sezony – dodał.

Tagi: ,

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze