Marriott International kolejnym partnerem biznesowym Manchesteru United

manutd.com Sebastian Słabosz
Zmień rozmiar tekstu:

Manchester United ogłosił w środę podpisanie wieloletniej umowy partnerskiej z kolejną marką. Tym razem chodzi o Marriott International, a więc największą na świecie amerykańską międzynarodową sieć luksusowych hoteli.

Oprócz zapewne korzyści finansowych, partnerstwo to da uczestnikom podróżnego programu lojalnościowego Marriott Bonvoy szansę na przeżycie niepowtarzalnych doświadczeń meczowych związanych z Manchesterem United. Takich, jak np. możliwość zarządzania strojami piłkarzy przez jeden dzień, obejrzenia meczu w strefie VIP bądź też zaanonsowania wyjścia zawodników na murawę Old Trafford na rozgrzewkę przed jednym ze spotkań.

– Marriott International jest liderem w swojej branży. Jesteśmy podekscytowani wchodząc z nimi w partnerstwo, tym bardziej że Marriott wprowadza swój nowy program dla podróżujących, Marriott Bonvoy. Razem postaramy się stworzyć niezapomniane wspomnienia dla członków programu Marriott Bonvoy, które będą inspirowane emocjami, jakie jedynie Manchester United jest w stanie stworzyć swoim fanom na całym świecie – mówił Richard Arnold, dyrektor zarządzający grupą zrzeszającą partnerów Manchesteru United.

Z okazji nawiązania partnerstwa między stronami, Manchester United za pośrednictwem mediów społecznościowych zaprezentował klip reklamowy programu lojalnościowego Marriott Bonvoy z udziałem zawodników „Czerwonych Diabłów” i m.in. Ole Gunnara Solskjaera.

 

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze