“The Sun”: Man Utd coraz bliższy rekordowej umowy sponsorskiej

Źródło:The Sun

Jak przekazuje “The Sun”, Manchester United jest bliski podpisania rekordowej umowy sponsorskiej z chińskim potentantem branży elektronicznej, firmą Haier.

Szefowie klubu z Old Trafford mieli w ostatnim czasie odbyć serię rozmów z przedstawicielami grupy Haier, która skupia pod swoimi skrzydłami takie marki, jak chociażby amerykański Hoover.

Manchester United planuje niebawem zastąpić na swoich koszulkach wizerunek Chevroleta. Umowa podpisana w 2014 roku ze znaną amerykańską marką motoryzacyjną co roku przynosi “Czerwonym Diabłom” około 64 milionów funtów wpływów do klubowej kasy, ale obowiązuje do końca sezonu 2020/2021.

Już jakiś czas temu brytyjskie media informowały, że Chevrolet nie jest zainteresowany przedłużeniem aktualnej współpracy z Manchesterem United. Umowa ta, mimo słabego okresu sportowego “Czerwonych Diabłów” w ostatnich latach, wciąż pozostaje największą tego typu umową sponsorską w świecie sportu.

 The most lucrative Premier League shirt sponsors
Źródło: The Sun

Haier Group Corporation to firma, która od 10 lat (2009-2018) jest marką numer jeden na świecie w zakresie sprzedaży domowych sprzętów elektronicznych. Marka nie jest jednak zbyt znana w Europie, gdzie posiada zaledwie 3% udziału w rynku w swojej branży. Jej wartość wyceniana jest na 16,3 miliardów dolarów.

Na Starym kontynencie firma Haier zasłynęła ostatnio przede wszystkim z zakupu w lipcu br. włoskiego giganta elektronicznego, firmy Candy, za kwotę 405 milionów funtów, a więc z pewnością marka ta w Europie w najbliższym czasie będzie coraz bardziej rozpoznawalna.

Przedstawiciele chińskiej korporacji, zdaniem “The Sun”, mieli odwiedzić Wielką Brytanię w minionym tygodniu i rozmawiać z władzami Manchesteru United w biurze w Londynie na temat zawarcia potencjalnej umowy sponsorskiej.

Manchester United miał póki co odmówić komentarza w tej sprawie, ale nie jest tajemnicą, że z uwagi na wygasającą powoli współpracę z Chevroletem, klub z Old Trafford rozmawia już z innymi potencjalnymi sponsorami, którzy zastąpią amerykańską markę motoryzacyjną.

Przeczytaj także:  "Brand Finance": Man Utd trzecim najbardziej wartościowym klubem piłkarskim na świecie

– Proces sponsorowania Manchesteru United stał się wzorcem w branży. Ich koszulka należy do jednych z najbardziej wartościowych w świecie sportu – mówiło źródło z branży.

Przeczytaj także:  Kolejny przeciek ws. domowych koszulek Man Utd na sezon 2020/21

Zdaniem “The Sun”, Manchester United przy ewentualnej współpracy z firmą Haier za umieszczenie jej loga na swojej koszulce mógłby liczyć na co najmniej 70 milionów funtów za sezon, a więc więcej niż obecnie oferuje Chevrolet. Zdaniem brytyjskiego tabloidu zawarcie porozumienia jest bliskie, ale “Czerwone Diabły” mają jeszcze nie wykluczać alternatywnych opcji.

Pomimo braku w ostatnich latach sukcesów sportowych i prawdopodobnej rezygnacji z dalszej współpracy ze strony Chevroleta, marka Manchesteru United wciąż przyciąga sponsorów. Tylko w ostatnim czasie klub z Old Trafford związał się z firmą produkującą zabawki Lego, z japońską marką produkującą gry komputerowe Konami oraz z chińskim gigantem z branży hazardowej, Yabo Sport.

SourceThe Sun

Ostatnie sztuki

Koszulka adidas Manchester United Home Jersey

Skład Manchesteru United, który zdobył trzy tytuły, zapewnił klubowi stałe miejsce w księgach rekordów i sercach fanów piłki nożnej na całym świecie. Ta koszulka podstawowa składa hołd 20. rocznicy pamiętnej nocy w Barcelonie. Wersja stworzona z myślą o kibicach ma luźniejszy krój niż modele, jakie zawodnicy zakładają w dniu meczu. Design uszyty z odprowadzającego pot materiału ma specjalne detale oraz specjalne godło na cześć niewiarygodnego sezonu 1998/99 drużyny.

Dyskusja

Najnowsze

Sytuacja kadrowa przed meczem z LASK Linz

W miniony weekend, po krótkich urlopach, "Czerwone Diabły" wróciły do treningów w ramach przygotowań do finałowego turnieju Ligi Europy,...

The Athletic: najlepsza 60 Premier League – nr 57, David de Gea

Serwis The Athletic zapoczątkował serię, w której ma zamiar przedstawić sześćdziesięciu zawodników, którzy mieli największy wpływ na dzisiejszą Premier...

“The Telegraph”: niepewna przyszłość Conte w Interze utrudnia sprzedaż Sancheza do Mediolanu

Odważne słowa, jakie Antonio Conte wypowiedział po ostatnim meczu Serie A z Atalantą, osłabiły jego pozycję na Giuseppe Meazza....

ESPN: piłkarze, którzy celowo będą kaszleć na rywali lub sędziów, będą mogli otrzymać kary indywidualne

W sezonie 2020/21, piłkarze będą mogli być karani za umyślne kaszlenie na piłkarzy lub arbitrów. Jest to kolejna zmiana...

Fabrizio Romano: rozmowy ws. Jadona Sancho na zaawansowanym etapie

Jeden z najlepiej poinformowanych w kwestii rynku transferowego dziennikarz, Fabrizio Romano, przedstawił nowe informacje dotyczące rozmów na linii Manchester...

Nemanja Vidić dla UTD Unscripted: jestem dumny z tego, co osiągnąłem z Rio Ferdinandem

Po Rio Ferdinandzie, także Nemanja Vidić podzielił się swoimi przemyśleniami w ramach cyklu UTD Unscripted. Serb przedstawił współpracę z...

Najnowsze doniesienia ws. Gabriela Magalhaesa

W niektórych mediach we Włoszech i Francji pojawiają się kolejne sugestie dotyczące oferty Manchesteru United, którą jakoby klub z...

Alexis Sanchez uwzględniony w kadrze Interu na finałowy turniej Ligi Europy

Oficjalna strona internetowa Interu Mediolan opublikowała w poniedziałek kadrę na finałowe zmagania tegorocznej edycji Ligi Europy. Wśród niej znalazł...

Najważniejsze

Fabrizio Romano: rozmowy ws. Jadona Sancho na zaawansowanym etapie

Jeden z najlepiej poinformowanych w kwestii rynku transferowego dziennikarz, Fabrizio Romano, przedstawił nowe informacje dotyczące rozmów na linii Manchester...

Mason Greenwood z premierową nagrodą Piłkarza Miesiąca w Man Utd

Mason Greenwood zdobył tytuł Najlepszego Piłkarza Miesiąca w Manchesterze United za okres lipiec 2020 roku. Dla 18-latka jest to...

Może Cię także zainteresować

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
0