Getty Images

Gary Neville zdegustowany wpisem Man Utd na Twitterze nt. St James’ Park

Daily Mail Łukasz Pośpiech
Zmień rozmiar tekstu:

Gary Neville skrytykował niedawne marketingowe poczynania Manchesteru United, który za pośrednictwem oficjalnego konta na Twitterze postanowił zażartować sobie z fanów, którzy nie mogli zobaczyć ostatniego spotkania z wysokości trybun St James’ Park.

Wpis został też wrzucony w dniu inaugurującym nowy system opłat pay-per-view za oglądanie części spotkań Premier League (14,95 funtów za transmisje wybranych meczów), co jak można się domyślić, nie spotkało się z większą aprobatą kibiców.

Starcie Manchesteru United z Newcastle było więc pierwszym spotkaniem, za które fani musieli zapłacić niespełna 15 funtów w systemie pay-per-view.

– Przynajmniej tym razem nie trzeba wspinać się na 14 kondygnacji schodów, żeby dostać się na trybunę gości na St James’ Park… gdzie oglądacie #NEWMUN? – brzmiał oficjalny klubowy komunikat, który miał być odebrany w żartobliwym tonie.

Pod spodem znalazło się miejsce na reklamę linii lotniczych Aeroflot, co spotkało się z wybitnym niezadowoleniem kibiców. Rzesza oburzonych głosów zmusiła klub z Old Trafford do usunięcia wpisu.

Ignoring supporters' recent worries, United tweeted a tasteless post before later deleting it

Zanim jednak wiadomość znikła z oficjalnego profilu „Czerwonych Diabłów”, skomentował ją Gary Neville, były zawodnik klubu. Defensor zadał proste pytanie: – Jak zły jest ten tweet?

The former United right-back replied angrily before the tweet was deleted, and fans agreed

Pytanie doczekało się wielu odpowiedzi, choć bardzo prawdopodobne jest, że miało być retoryczne. Fani uznali, że wpadka Manchesteru United świetnie ilustruje dzisiejsze realia futbolowe opierające się w znacznej mierze na biznesie.

– To tak oderwane od rzeczywistości, że aż trudno uwierzyć #MUFC – pisał @SamGibson_91

– Czy ktoś jest naprawdę zaskoczony? Klub dosłownie nie dba o nic, póki pieniądze sponsorów ciągle napływają – napisał @CPav87

– Byliśmy kiedyś klubem piłkarskim, dziś jesteśmy tylko marką – dodał @MattBakero

– Przerażający tweet. Niestety klub nie wydaje się już przejmować, czy to na boisku, czy poza nim #mufc – komentował @A_Yeates

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze