Manchester United w kampanii „Safe Water For All”

manutd.com Łukasz Pośpiech
Zmień rozmiar tekstu:

Kohler Co. wraz z Manchesterem United kontynuują wspólne zmagania w kampanii „Safe Water for All”. Inicjatywa skupia się na kwestii dostępności do wody pitnej, jej jakości i przechowywania. Ma ona na celu zwiększyć świadomość społeczeństwa na tematy związane z wodą właśnie.

Zawodnicy, zawodniczki i sztaby trenerskie Manchesteru United mieli ostatnio okazję poznać szokujące statystyki – 2,1 miliarda ludzi dookoła globu ma ograniczony dostęp do bezpiecznej wody. Sytuacja ta dotyka nie tylko krajów Trzeciego Świata, lecz jest kłopotem prawdziwie globalnym. Dodatkowo 4,2 miliarda osób nie może cieszyć się w pełni higienicznymi warunkami życia.

Firma Kohler, jeden ze sponsorów Manchesteru United (jej logo znajduje się na rękawie klubowych koszulek), która dysponuje specjalistami w tej dziedzinie, aktywnie szuka rozwiązań tych skomplikowanych i wielowarstwowych problemów.

– Globalna pandemia Covid-19 przyciągnęła uwagę do wielu niepokojących problemów związanych z bezpieczną wodą, o których już wiemy, ale nie możemy ich odpowiednio rozwiązać. Jednak aby przynieść pozytywne, trwałe zmiany, firmy muszą skupić się na wyzwaniach, które mogą rozwiązać najskuteczniej, a dla Kohler oznacza to wodę – powiedziała Laura Kohler, wiceprezes ds. zasobów ludzkich, zarządzania i zrównoważonego rozwoju w Kohler Co.

– Kampania „Safe Water For All” to nasze zobowiązanie do rozwiązania kryzysu wodnego i sanitarnego, który nadal dotyka zbyt wielu ludzi na całym świecie – dodaje.

Kohler i Manchester United wykorzystają partnerstwo i zawodników, by dotrzeć do milionów fanów na całym świecie, a także pomóc w edukacji i pobudzaniu działań, które odpowiedzą na te wyzwania w lokalnych społecznościach.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze