manutd.com

TeamViewer został oficjalnie zaprezentowany jako nowy główny sponsor koszulkowy Manchesteru United

manutd.com Marcin Polak
Zmień rozmiar tekstu:

Dziś rano zaprezentowano nowe domowe koszulki Manchesteru United. Nowym głównym sponsorem koszulkowym została niemiecka firma TeamViewer.

Manchester United oraz firma świadcząca usługi w zakresie komputerowych oprogramowań podpisały pięcioletni kontrakt.

TeamViewer z siedzibą w Niemczech jest wiodącą globalną firmą programistyczną zapewniającą zdalną łączność i rozwiązania w zakresie cyfryzacji miejsca pracy – wykorzystującą najnowocześniejsze technologie w takich obszarach, jak Rozszerzona Rzeczywistość, Sztuczna Inteligencja i Internet Rzeczy.

Dzięki platformie łączności TeamViewer użytkownicy mogą uzyskać zdalny dostęp, kontrolować, zarządzać, monitorować i naprawiać wszelkiego rodzaju urządzenia – od laptopów i telefonów komórkowych po maszyny przemysłowe i roboty. Unikalne rozwiązania TeamViewer pozwalają ludziom i organizacjom na bardziej efektywną pracę i cyfrową interakcję, nawet jeśli dzieli ich spora odległość.

TeamViewer nie tylko zostanie tylko szóstym sponsorem koszulkowym w historii Manchesteru United, ale także będzie wspierać dalszą cyfryzację klubu, w tym plany włączenia rozwiązań AR do treningu i rehabilitacji oraz zwiększanie świadomości wśród kibiców poprzez treści AR na inteligentnych okularach lub zdalny dostęp do Old Trafford.

Richard Arnold, dyrektor zarządzający Manchesteru United, powiedział: – Wprowadzenie naszego nowego stroju domowego jest ekscytującym momentem przed rozpoczęciem każdego sezonu, a zwłaszcza w tym roku, ponieważ witamy TeamViewer jako naszego nowego głównego sponsora koszulkowego.

– Podczas gdy koszulka będzie najbardziej widocznym symbolem naszej współpracy, z niecierpliwością czekamy na wykorzystanie technologii TeamViewer do napędzania cyfryzacji klubu i otwierania nowych sposobów łączenia się z naszymi fanami. Przyniesie to ogromne korzyści obu naszym organizacjom i, co najważniejsze, naszym fanom na całym świecie.

Dla TeamViewer ta współpraca zapewnia globalną platformę do budowania reputacji firmy jako dostawcy łatwej w użyciu, bezpiecznej i godnej zaufania technologii – z naciskiem na korzyści, jakie może ona przynieść fanom Manchesteru United na całym świecie.

Oliver Steil, dyrektor generalny TeamViewer, powiedział: – Jesteśmy bardzo podekscytowani, widząc naszą markę na przodzie najbardziej kultowej koszulki w światowym sporcie. Współpraca z Manchesterem United jest kluczowym filarem dalszego kształtowania postrzegania TeamViewer jako globalnej marki technologicznej. Będziemy wspierać klub w jego wysiłkach na rzecz digitalizacji i pokażemy te przypadki użycia wszystkim naszym użytkownikom i klientom na całym świecie.

– To podniesie zakres naszego portfolio rozwiązań i wyjaśni, w jaki sposób tworzymy świat, który działa lepiej. Nie możemy się doczekać rozpoczęcia nowego sezonu i zobaczenia zespołu w akcji w nowej koszulce w legendarnym Theatre of Dreams.

Oprogramowanie TeamViewer zostało zainstalowane na ponad 2,5 miliardach urządzeń i jest bezpłatne dla wszystkich korzystających z niego prywatnie. Ma ona pomóc rodzinom i przyjaciołom, którzy mieszkają od siebie w dużej odległości. Co więcej, firma ma ponad 600 000 subskrybentów na całym świecie.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze