The Athletic: Manchester United podpisał nową umowę sponsorską wartą 20 milionów funtów rocznie

Jakub Kurek
Zmień rozmiar tekstu:

Według doniesień The Athletic Manchester United ma w najbliższym czasie zaprezentować nową umowę sponsorską z platformą blockchain – Tezos. Ma ona obejmować stroje treningowe, za co na konto klubu co roku będzie wpływać 20 milionów funtów. 

W obecnym sezonie na strojach treningowych „Czerwonych Diabłów” nie widniał żaden sponsor po tym, jak wraz z końcem poprzedniej kampanii wygasła umowa z firmą Aon. Zastąpić ją miała spółka The Hut Group, zajmująca się rynkiem e-commerce, posiadająca siedzibę w Manchesterze. Negocjacje jednak zostały zerwane po tym, jak kibice zapowiedzieli bojkot partnerów handlowych klubu w ramach protestu przeciwko właścicielom.

Od czasu upadku negocjacji klub z czerwonej części Manchesteru prowadził rozmowy z kilkoma firmami, w tym znaczna ich część zajmowała się przestrzenią blockchain. Wszystko wskazuje na to, że wreszcie znaleziono nowego sponsora, którym według The Athletic będzie Tezos – spółka ta zajmuje się krypto-walutami i ułatwianiem transakcji odbywającymi się przy ich pomocy.

Wartość marketingową drużyny podniósł między innymi Cristiano Ronaldo, który dla klubu jest nie tylko cennym sportowym dodatkiem, ale również twarzą całego projektu. Wypadkowa wszystkich czynników sprawiła, że ostatecznie Tezos będzie co roku przelewał na konto Manchesteru United 20 milionów funtów.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze