Footy Headlines: Man Utd rozpoczął rozmowy z Adidasem ws. nowej umowy sponsorskiej

Footy Headlines Jakub Brzyski
Zmień rozmiar tekstu:

Portal Footy Headlines donosi, że Manchester United zasiadł z Adidasem do wstępnych rozmów w sprawie nowej umowy sponsorskiej. Istnieje szansa, że “Czerwone Diabły” zrezygnują z usług firmy na rzecz ich rywali spoza rynku odzieży sportowej.

Według źródła Footy Headlines Manchester United miał rozpocząć negocjacje z Adidasem w sprawie przedłużenia obecnej umowy. Obecny 10-letni kontrakt z firmą produkującą odzież sportową szacowany jest na 75 mln funtów za rok, a do jego podpisania miało dojść jeszcze w 2015 roku.

Jednak istnieje możliwość, że “Czerwone Diabły” mogą zostać skuszone ofertą innej firmy. Uważa się, że firmy niezajmujące się odzieżą sportową mogą spróbować podebrać dużego klienta Adidasowi.

Nie wiadomo, o jakie konkretne firmy może chodzić, lecz typuje się m.in. markę Tommy Hilfinger. Nie jest to pierwszy przypadek, w którym marki odzieżowe próbują podebrać klientów swoim sportowym odpowiednikom.

Kilka lat temu Roger Federer podpisał 10-letnią umowę wartą łącznię 300 mln dolarów. Tenisista zamienił wtedy Nike na japońską firmę Uniqlo. Natomiast w sezonie 2021-22 Napoli sponsorowane jest przez markę EA7.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze