“MEN”: Richard Arnold nie jest zadowolony ze sposobu prowadzenia social mediów Man Utd

MEN Jakub Brzyski
Zmień rozmiar tekstu:

“Manchester Evening News” donosi, że Richard Arnold nie jest zadowolony ze sposobu prowadzenia klubowych kont w mediach społecznościowych. Uważa się, że oddział odpowiedzialny za social media popełnił wiele błędów, co może oznaczać dalszą przebudowę tej części klubu.

W lutym poinformowano, że ze stanowiska dyrektora ds. komunikacji odejdzie Charlie Brooks po 3,5-letniej kadencji. Odejście Brooksa miała zszokować jego współpracowników. Jego następcą został Andrew Ward.

Według “Manchester Evening News” Manchester United nie zgodził się na udostępnienie posta Paula Pogby z października, w którym potępiał plotki medialne. Brak reakcji miał negatywnie odbić się na klubowej kampanii w sprawie walki z nadużyciami w Internecie, która została zapoczątkowana jeszcze w poprzednim sezonie.

Reprezentant Francji w październiku zdementował plotki, które mówiły, że opuścił przedwcześnie zgrupowanie reprezentacji ze względu na komentarze prezydenta Emmanuela Macrona. Ostatecznie okazało się, że był to fake news.

Kolejnym powtarzającym się problemem w mediach społecznościowych Manchesteru United jest złe wyczucie czasu. W ostatnim meczu “Czerwone Diabły” przegrały 0:4 z Brighton, co negatywnie wpłynęło na nastroje wśród fanów.

Jednak konto oficjalne Manchesteru United chwilę po porażce udostępniło post, w którym nawiązało do ostatniego meczu Ajaxu pod batutą Erika ten Haga. Post nie przypadł do gustu rozłoszczonym fanom, co szybko przesądziło o jego usunięciu.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze