manutd.com

Man Utd doszedł do porozumienia z TeamViewerem ws. zmiany głównego sponsora klubu

, , Jakub Brzyski
Zmień rozmiar tekstu:

BBC, The Athletic oraz “Manchester Evening News” donoszą, że Manchester United miał w końcu dojść do porozumienia z TeamViewerem w sprawie dalszej współpracy. Klub z Old Trafford “odzyska prawa” do głównego miejsca reklamowego na swoich koszulkach.

Korporacja zajmująca się przede wszystkim oprogramowaniem sieciowym do pracy zdalnej jest sponsorem głównym “Czerwonych Diabłów” od 2021 roku i zastąpiła w tej roli Chevroleta. Umowa pomiędzy podmiotami miała obowiązywać przez 5 lat.

Pierwsze doniesienia sugerujące problemy związane ze współpracą obu marek miały pojawić się już latem i to właśnie TeamViewer ze względu na zły szacunek korzyści miał nalegać na zerwanie umowy. Teraz po prawie pół roku ostatecznie strony zdecydowały się na pewne zmiany w zasadach współpracy.

Oświadczenie TeamViewera

– Po okresie wspólnych oraz prywatnych dyskusji w ciągu ostatnich miesięcy Manchester United i TeamViewer AG osiągnęły obopólne porozumienie. Na jego mocy Manchester United będzie miał możliwość odkupienia praw sponsorskich frontu koszulki klubu.

– Pozwoli to Manchesterowi United rozpocząć ukierunkowany proces poszukiwania nowego długoterminowego partnera w zakresie promocji na koszulkach. Firma TeamViewer wycofa się z tej funkcji, najszybciej jak to będzie możliwe.

– Kiedy to nowy sponsor zostanie zakontraktowany i otrzyma miejsce na koszulce klubu, to TeamViewer AG pozostanie częścią ekosystemu partnerskiego Manchesteru United aż do końca obowiązywania pierwotnej umowy z dostosowanym zakresem partnerstwa.

– Doprowadzi to do znaczącego zmniejszenia wartości współpracy partnerskiej do jednocyfrowej kwoty w milionach dolarów rocznie, co ma mieć kluczowy i pozytywny wpływ na rentowność firmy TeamViewer.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze