manutd.com

Manchester United nawiązał współpracę biznesową z Doo Group

Jakub Brzyski
Zmień rozmiar tekstu:

Manchester United za pomocą oficjalnych kanałów postanowił poinformować o nawiązaniu nowej współpracy biznesowej. „Czerwone Diabły” nawiązały wieloletnią współpracę z platformą handlową grupy Doo.

W ramach tej współpracy klub z Old Trafford będzie odpowiedzialny za promowanie marki grupy Doo, która zajmuje się prowadzeniem handlu online oraz innych podmiotów wchodzących w jej skład. Będzie to oznaczało promowanie m.in. Doo Grouo, Doo Financial oraz Doo Prime.

Główna siedziba spółki znajduje się w Singapurze, a jej lokalne lokale operacyjne położone są m.in. w Dallas, Londynie, Sydney, Hongkongu, Dubaju oraz Kuala Lumpur.

Dyrektor Manchesteru United ds. sojuszy oraz współprac, Victoria Timpson: – Kiedy rozważaliśmy Doo Group jako oficjalną platformę handlową Manchesteru United, to byliśmy pod wrażeniem, jak ta firma skupia się na rozwoju technologii oraz umacnianiu wartości marki.

– Nie możemy się już doczekać kolejnych etapów tej niesamowitej współpracy. Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać Doo Group w naszej rodzinie partnerów komercyjnych.

Dyrektor Doo Group, Ian Howard: – Podjęcie współpracy z Manchesterem United było oczywistym wyborem, kiedy tylko pojawiła się taka możliwość. Zawsze docenialiśmy, jak ten klub piłkarski przemienił się w światową, rozpoznawalną markę, która jest kochana i wspierana na całym świecie. Oni reprezentują coś więcej niż sport.

– Nas oczarowała dyscyplina, konsekwencja oraz zapał, a pasują one do naszej marki oraz zasad.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze