Manchester United poinformował o przedłużeniu umowy partnerskiej z Cadbury, które wchodzi w skład grupy Mondelez International. Inne marki spółki takie jak Oreo, Milka czy belVita również będą współpracować z angielskim zespołem.
Wraz z podpisaniem umowy współpraca pomiędzy markami weszła na nowy poziom i umożliwia zaangażowanie fanów klubu w jego życie w nowy sposób. Nowe licencjonowane produkty oraz kampanie w poszczególnych krajach, będą skutkować ponownym umieszczeniem fanów w sercu klubu.
Cadbury oraz Manchester United będą kontynuować swoją pracę, aby fani nadal byli głównym elementem tej współpracy. Zbudowane zostaną także nowe inicjatywy charytatywne, które wspomogą zarówno seniorów, jak i brytyjską młodzież.
Victoria TImpson, dyrektor ds. sojuszy oraz współprac Manchesteru United: – Cieszymy się, że przedłużyliśmy współpracę z Mondelez International. Stwarza to okazję do zbudowania jeszcze lepszej i owocnej współpracy.
– Cadbury i Manchester United są dumne ze wspierania lokalnych społeczności. Cadbury wie, że piłka jednoczy fanów z różnych grup. Nie możemy się doczekać ponownej współpracy w sprawie organizacji kolejnych ważnych kampanii.
Nick Rogers, Mondelez International: – Jesteśmy podekscytowani przedłużeniem umowy z legendarnym Manchesterem United. Zamierzamy stworzyć więcej produktów oraz doświadczeń naszym fanom, aby czuli się wyszczególnieni.
– W Cadbury chcemy wspierać rodziny oraz fanów. W tym roku mamy 200. rocznicę założenia naszej firmy i chcemy z tej okazji siedzieć przy jednym stole z Manchesterem United, który od zawsze był dla nas ważnym sojusznikiem.
– Przez ostatnie trzy lata wsparliśmy ponad 700 przedsiębiorstw oraz 200 tys. fanów. Przeznaczyliśmy na to miliony funtów, a był to dopiero początek.
Komentarze