Manchester United nawiązał globalną współpracę z Mondelez International

businesswire.com Sebastian Słabosz
Zmień rozmiar tekstu:

Manchester United znalazł kolejnego globalnego partnera. Tym razem klub z Old Trafford wszedł we współpracę z Mondelez International, producentem słodyczy, który odpowiada za wprowadzenie na rynek takich marek jak Cadburry, Oreo, Toblerone, Milka czy belVita.

Jako część współpracy obie marki będę tworzyły wspólne produkty, jak również angażowały się w interaktywne kampanie na rzecz fanów klubu z Old Trafford z całego świata.

Partnerstwo Manchesteru United i Mondelez International będzie widoczne po raz pierwszy już podczas nadchodzącego meczu przeciwko Watfordowi.

– Niezależnie od tego czy chodzi o Cadbury, Ritz, Oreo czy jedną z wielu innych marek, produkty Mondelez są znane na całym świecie. Ta globalna współpraca pomoże Mondelez w ekspansji jej produktów na kluczowych rynkach, jednocześnie pogłębiając przywiązanie swoich klientów do tych marek – mówił dyrektor zarządzający Grupą Manchesteru United, zrzeszającą wszystkich globalnych partnerów klubu, Richard Arnold.

– Z kolei Manchester United, dzięki temu partnerstwu, będzie w stanie dostarczyć naszym fanom popularne produkty Mondelez, a przy okazji zwiększy to też naszą zdolność do dalszego inwestowania w kwestie boiskowe – dodał.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy ogłosić nawiązanie partnerstwa między Mondelez i Manchesterem United. Jako globalna firma obecna na wielu różnych rynkach, ta współpraca z jedną z najbardziej rozpoznawalnych na świecie drużyn sportowych, da nam możliwość odróżnienia nas od konkurencji, oferując naszym klientom wartość dodaną poprzez angażowanie naszych produktów i doświadczeń w tę współpracę – mówił z kolei Colin O’Toole, zastępca dyrektora marketingu w Mondelez.

Komentarze

Podobne wpisy

Najnowsze